wtorek, 4 sierpnia 2015

stylizacje do sesji

Dziś dla odmiany powiem coś o stylizacjach do sesji. 

 Nie współpracuję z żadną stylistką. Ubrania do sesji zazwyczaj pochodzą z mojej szafy lub z szafy modelki. To samo z dodatkami. Zdarza mi się kupować coś tylko do sesji. Czasami korzystam z okazji na wyprzedażach w sklepach. Kilka rzeczy to też efekty moich wymian na vinted. Dużo fajnych ubrań znajduję w second handach. I tak na przykład zdarzyło mi się kupić:

 1) Topshop  2) Asos  3) Nowa, Asos
 1) Nowa, no name  2) Vila  3) GAP
Z kolei z dodatków znalazłam szal z piór-boa, 2 wianki ze sztucznych kwiatów i jakieś bransoletki. Moja fotograficzna (i nie tylko) garderoba składa się w sumie z 2 szaf oraz wielu kartonów w których trzymam swoje rzeczy i które czekają na swoją kolej do udziału w którejś z moich sesji ;) 
Także zapraszam wszystkich chętnych na sesje do kontaktu przez email: magdalenaluniewska@o2.pl lub fb-> https://www.facebook.com/hiddenlife.photography 
Czasami szukam kogoś do sesji TFP (czyli pozowanie za zdjęcia).

1 komentarz:

  1. Bardzo inspirujące te stylizację :) Gdybym miała lustrzankę to z pewnością też zakupiłabym kilka takich strojów specjalnie na sesję
    Pozdrawiam
    Zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń