czwartek, 9 czerwca 2016

2015

Z powodu "małych" opóźnień podsumowanie roku 2015 na blogu robie dopiero teraz :D

Czas więc na podsumowanie fotograficznych dokonań. Co mogę powiedzieć o swoim 2015 roku?
Hmm, na pewno nie będę narzekać, bo był to dobry rok, zrealizowałam masę planów zdjęciowych, uważam że sporo się nauczyłam, rozwinęłam, poznałam masę wspaniałych ludzi. Jeśli chodzi o nowe kroki w fotografii to poszerzyłam swoje portfolio o fotografię ślubną, co uważam za spore osiągnięcie. Ogromnie dziękuję wszystkim, których spotkałam na swojej drodze! Daliście mi przede wszystkim możliwość spełnienia marzeń, doskonalenia się w tym co robię, okazaliście mi wyrozumiałość, sympatię i cierpliwość. Szczególne ukłony w stronę Studio Tęcza i Ada Maciejko makeup ;)




A tak bardziej szczegółowo:


Przeszłam z aparatu Canon 1100d, na mój ukochany Canon 6d.


 Zrealizowałam samodzielnie 2 reportaże ślubne.


Wykonałam zdjęcia dla sklepu odzieżowego. 

A co najważniejsze odbyłam praktyki zawodowe w jednym z najlepszych studiów fotograficznych w Warszawie, gdzie miałam okazję pracować ze świetnymi fotografami -> POST O PRAKTYKACH


Miniony rok był jednym z lepszych :)

2 komentarze:

  1. mój wymarzony aparat :) zazdroszczę!
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kiedys chorowałam na ten aparat, zazdroszczę ! ;)
    rzucamszkole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń