niedziela, 18 września 2016

Fotoksiążka&Fotoobrazy

W dzisiejszym poście mam przyjemność wystawić opinię za przedmioty od firmy Saal Digital.



Najpierw, w maju, skorzystałam z oferty na fotoksiążkę, a ostatnio-w sierpniu na fotoobrazy. Fotoksiążkę wykorzystałam jako przedstawienie wybranych zdjęć z wszystkich, moich dotychczasowych sesji w formie portfolio. Wystarczyło tylko wybrać zdjęcia, pobrać darmowy program ze strony Saal Digital (który, był prosty w obsłudze), wybrać format, ilość stron, powierzchnię (błyszcząca lub matowa), poukładać zdjęcia zarówno na okładce jak i w środku, zapisać projekt i gotowe! Czas dostawy mojej książki to 4 dni robocze, czyli bardzo szybko jak na wysyłkę z zagranicy. Format książki to 28x19cm, strony i okładka są matowe. Świetna jakość, wszystko wyszło idealnie :) 

 Fanpage->Facebook


Miałam mały problem jeśli chodzi o fotoobrazy, gdyż nie mogłam sie zdecydować czy wybrać jedno, duże zdjęcie, czy może 2 albo 3 małe oraz które zdjęcie wybrać. W końcu zdecydowałam się na zdjęcie z sesji w Warszawie z Martyną (większe-format 30x40cm) oraz zdjęcie Pałacu Kultury i Nauki (mniejsze-format 30x30cm). Oba zdjęcia to Picture Box o grubości 2cm. Nie wymagają żadnego mocowania i są lekkie. Na obrazy czekałam tydzień.


Zarówno z książki jak i z obrazów jestem zadowolona. Idealne np. na prezent ;) Często w Saal Digital są różne akcje rabatowe, także polecam zapoznać się z ofertą firmy i skorzystać.

3 komentarze:

  1. Cześć, niezwykle przyciągające miejsce, cudowny wpis, znakomicie opisany, prawdopodobnie od czasu do czasu odwiedze twój blog, ponieważ naprawde ogromnie mi się tutaj u Ciebie podoba, Zapraszam do siebie dopiero zaczęłam
    TysiAnel233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wiedzieć co napisałaś w zgłoszeniu do saal-digital?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bodajże coś w stylu, że fotoksiążkę/fotoobraz wykorzystałabym jako przedstawienie swoich prac czy jakoś tak :)

      Usuń