środa, 25 października 2017

Fuku Models




















Podczas mojego wyjazdu do Warszawy w grudniu na warsztaty fotografii mody  i spotkanie z cyklu "Wszyscy jesteśmy fotografami" udało mi się zrealizować jedną sesję. Po raz pierwszy miałam przyjemność współpracować z Angelika z agencji modelek Fuku Models. Wykorzystałyśmy świąteczne oświetlenie oraz miejską architekturę Warszawy i zrobiłyśmy zdjęcia. Sesja powstała m.in. na Placu Europejskim oraz w okolicach Ronda ONZ. Była jedna stylizacja. Współpracę zaliczam do udanych i mam nadzieję, że będziemy miały okazje jeszcze razem współpracować ;)

Do sesji wykorzystałam aparat Canon 6D i obiektyw: 50mm f. 1.8.
 
Photography: Magdalena Łuniewska Fanpage
Model: Angelika Kowalska- Fuku Models

4 komentarze:

  1. No właśnie oglądam i myślę, kiedy powstały te zdjęcia... bo taki świąteczny klimat :) dobra robota! Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszamy do umieszczenia tego wpisu na maxstylu.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne klimatyczne zdjęcia. Czerwień wygląda ślicznie z beżem, do tego szpilki z rajstopami kolorystycznie dopasowane bezbłędnie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń