sobota, 30 września 2017

Fotozeszyt

Dzisiaj mam okazję pokazać Wam kolejną rzecz wartą uwagi od firmy Saal Digital, a mianowicie fotozeszyt. Długo się zastanawiałam co pokazać i jakie zdjęcia wybrać do tego projektu.


Wybrałam format 20x20-kwadratowy, matowy i 22 strony. Zamówienie jak zawsze zostało zrealizowane bardzo szybko, gdyż projekt wysłałam w piątek 15 września, a paczka była już we wtorek-19.
Jakość wykonania jak i zdjęć jest świetna. Przód i tył zeszytu chronione są matową folią ochronną. Jeśli chodzi o sam projekt to finalnie zdecydowałam się na swoje portfolio.
Na okładce z przodu znajdziemy rodzaje zdjęć, które wykonuję tj. dziecięce, wesela, śluby, komunijne, ciążowe, wieczory panieńskie, narzeczeńskie, rodzinne, firmowe, portretowe. Miałam zamiar jeszcze dołożyć sportowe, ale były małe problemy z projektem, więc finalnie wyszło bez nich.
Na stronach fotozeszytu są wybrane przez mnie zdjęcia wraz z przypisaną kategorią.

Z kolei na okładce z tyłu znajdują się moje zdjęcie, adresy internetowe gdzie można znaleźć moje prace oraz adres e-mail do kontaktu.
Na instagramie jest filmik prezentujący cały fotozeszyt: KLIK.

Jest to moja kolejna, udana współpraca z Saal Digital. Wcześniej skorzystałam z fotoobrazów i fotoksiążki. Polecam wszystkie produkty;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz